torsdag 18 november 2010

Javisst. Här är det myspys som gäller. Idag slutade jag så tidigt som 14.15. Satan, vad skönt det var. Mamma kom förbi och vi åkte och hämtade ut ett paket från H&M till mig.

Har precis tagit mig ett varmt bad. Det värmde upp min frusna kropp. Efter badet tog jag på mig min nya vita plyschdress som jag beställt från H&M. Den blev genast en favorit!

Nu sitter jag här och myser under en skön filt med ett sprillans nytt nummer av Hemmets Veckotidning. J har en fläskstek i ugnen. Imorgon jobbar jag en korttur - 7.30 - 12.30. Sen är jag ledig i helgen!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt med att bara arbeta en kort tur en fredag. Har ni delade turer när du arbetar helg. När jag arbetade inom våden så fanns dessa turer fortfarande kvar. Gillade inte dom alls.

Din vita dress ser så fin och mjuk ut!

Ha en bra afton

/Bella

Therese sa...

Men hur mysig ser inte den där dressen ut då! :)