fredag 19 november 2010


Det är fredag, mina vänner! Och jag är ledig hela helgen. Har inga direkta planer mer än att jag ska sova länge, länge imorgon och så kanske jag och J hittar på något kul senare. Vi får se.

Jag slutade redan 12.30 idag. Hur skönt som helst. Jag har varit så oerhört trött hela dagen, så det kändes perfa att gå hem vid lunch. Vid 13.00 flexade mor från jobbet och vi åkte in till stan och handlade lite grejer och träffade syrran en sväng. Kom inte tillbaka hem förrän nu på kvällskvisten. Jag har övningskört och det har gått som på räls. Jag skulle ha träffat Robert under eftermiddagen också, men det hanns tyvärr inte med.


Idag är det såklart Idol, god mat (indiskt), rödvin och snask som gäller. Sweet.
Idolerna är ju i Karlstad ikväll. Jag och A hade tänkt åka dit och kolla faktiskt, men när vi såg de hutlösa biljettpriserna ändrade vi oss illa kvickt. Det var lite väl saftigt. De är inga Rolling Stones liksom.

1 kommentarer:

R sa...

Ooooh rö vin =) de va längesedan..

Hoppas ni får en trevlig kväll.