torsdag 25 november 2010

Jag har inte varit speciellt aktiv på bloggen idag. Det finns en anledning till det. Jag har inte haft tid. Jag har "julat" till det lite här hemma. Städat lite också. Hela dagen har i stort sett gått till detta göromål.

Vi var iväg och handlade en sväng också nu på kvällskvisten, sen när vi kom hem slängde J ihop en kikärtsgryta och couscous.

Bjuppar på några bilder från hemmet. Nevermind konstiga lampor som reflekteras i fönster, fotografen herself avspeglad i en ruta, ett stökigt köksbord osv. Det är pyntet ni ska kolla på. Pyntet. Lovar att ta lite bättre och finare bilder framöver. Nu blev det lite hastigt sådär. Menmen. Bättre än inget kanske?


Sovrummet.


Vardagsrummet.


Vardagsrummet i mysbelysning.


Vardagsrummet.

Köket.

5 kommentarer:

Marie sa...

Mysigt :-)

Malla sa...

Blev jättefint! :D

Zandra sa...

Mysigt =))) Vill också lägga upp bilder men vår kamera är på vift =( Ha en mysig helg! Kramis

Essi sa...

OJ va jag gillar första stjärnan i dina bilder! Jätte vackert har du lagat det!

Therese sa...

Stjärnan på den översta bilden, är den från clas ohlson? Den är misstänkt lik en jag införskaffade där igår :)