måndag 19 juli 2010

Idag:

* Sovmorgon Deluxe till 10.30

* Ringt jobbet och fått numret till min tillfälliga chef

* Ringt min tillfälliga chef och bestämt möte

* Åkte till min tillfälliga chef för att få en underskrift på viktigt papper

* Åkte till Kommunal för att lämna in viktigt papper - STÄNGT

* Åkte till jobbet för att lämna det till arbetskamrat som sa att hon skulle lämna in de andra papperen som hörde dit idag

* Visade sig att hon redan lämnat in dem, men blev tipsad om en brevlåda utanför Kommunal att lägga på mitt dokument

* Åkte till Kommunal och la på brevet

* Gick in på affären för att köpa planteringsjord och en lerkruka

* Fick skjuts hem av mami

* Slängde på en tvättmaskin

* Ringde A-kassan för att få ett övergångsbevis eftersom jag ska byta A-kassa

* Blev mottagen av snorkig telefonist som berättade att det nu heter "Begäran om utträde" och inte "övergångsbevis". Hann fråga var man får tag på en sån innan hon la på luren. "På hemsidan" svarade hon kort.

* Gick in på hemsidan och fyllde i och skrev ut blanketten

* Skrev under och la i ett kuvert och gick och postade det

* Slängde två soppåsar och en gammal kartong på vägen

* Skulle hänga tvätt och upptäckte att ett par röda byxor färgat hälften av kläderna flammigt röda. SKIT. Tog ut det som klarat sig och körde maskinen en gång till i hopp om att det skulle försvinna

* Plockade/Städade/Packade upp loppisfynden från förra veckan

* Diskade

* Vattnade alla blommor på balkongen

* Gick upp på vinden med lite grejer samt letade upp vit betslack

* Målade några lerkrukor x 2 med betsen

* Insåg att en del kläder blivit helt förstörda av de röda byxorna, hängde upp resten och satte på ytterligare en maskin

* Placerade några örter i nya örtlådan som köptes på loppisrundan

* Vattnade alla blommor inomhus

* Planterade om 5 av mina passionsskott som blivit stora nog att planteras om

* Födointag

* Gjort en beställning på Jotex hemsida


And here I am now.
Har fått mycket gjort, men inte så mycket som jag hade velat! Men ledig har jag inte direkt känt mig.

1 kommentarer:

Marie sa...

Jag tycker det låter som att du fått massor gjort idag :-)