torsdag 22 juli 2010

Tro´t eller ej men nu är jag helt LEDIG i fyra dagar. Jävligt skönt måste jag säga. Jävligt, jävligt skönt.

Jag dammsög halva lägenheten när jag kom hem från jobbet. Sen kom en oerhörd trötthet över mig och jag orkade inte fortsätta. Satte mig på golvet och målade krukor istället. Nu får det duga så.

Imorgon tänkte jag fortsätta med dammsugningen och börja packa kappsäcken. På lördag styr vi nämligen kosan mot västkusten och Grebbestad för en liten minisemester. Det är mycket välbehövligt kan jag säga! Jag behöver en liten andningspaus. Jag älskar Grebbestad. Det är sommar. Saltvatten, mjukglass på bryggan, en kall öl vid Strandbaren, yatzy i förtältet under regniga dagar... Lugn och ro och ledighet.

Imorgon kommer äntligen J hem igen. Jag har väntat. Och längtat. Och väntat lite till. Det ska bli mysigt att få komma iväg en sväng bara han och jag.
Egentligen hade jag tänkt börja min ledighet med att ta en kortare löprunda imorgon men jag har fan fått skitont i halsen igen. Trött blir jag. Igår kände jag minsann ingenting men det är ju typiskt min otur.


Idag vågade jag mig i närheten av en stekel med kameran. :D

1 kommentarer:

Malla sa...

kul med en liten minisemester! :) förstår om du längtar efter honom, snart e han hemma! ha det gott