fredag 9 juli 2010

Nu mår jag lite bättre faktiskt. Ganska okej till och med. Jag känner mig så jävla dum varje gång jag fått psykbryt. Men de kommer med jämna mellanrum. Så är det bara.
Jag och J har varit ute och gått en sväng och det kändes skönt att få frisk luft och promenera i kvällssolen.

En rolig sak är att min käre J har fått det där jobbet som han sökt! Det sträcker sig mellan juli och oktober och är i Örebro, vilket kommer innebära att jag kommer att bli gräsänka på veckorna en tid framöver. Men det kommer nog gå bra. Jag är så himla glad för hans skull eftersom det är inom det område han sedan kan få jobb när han är färdigutbildad och nu har han ju chansen att få in en fot. Och jag vet att det kommer gå jättebra att kombinera jobb och plugg samtidigt för honom, under förutsättning att han inte har så mycket obligatoriska grejer i skolan som han måste närvara på. Skitbra är det. Så där har jag en sak att glädjas över minsann.

Nu ska vi fixa det sista med maten innan det är dags att sätta sig till bords. Är skithungrig!

0 kommentarer: