torsdag 1 juli 2010

Puh.
Det har varit en lång kväll på jobbet. Stressigt. Jag var den enda med delegering och jobbade med en ny vikarie så jag har fått ansvara för alla mediciner och insulin och att allt annat som ska göras har blivit gjort. Jag är alldeles kringkring i skallen nu. Men jag tror jag kommit ihåg allt. :) Nu sitter jag med en begynnande huvudvärk igen. Inte bra.

Ska nog snart krypa ner i sängen för imorgon väntar ännu en dag då jag jobbar med två nya vikarier som inte är så vana ännu, vilket gör att jag måste ta det yttersta ansvaret för att allting blir gjort. Slutar klockan 15.00 och då ska jag SLAPPA och varva ner och bara ta det lugnt resten av dagen! Det är iallafall planen.

4 kommentarer:

Marie sa...

Nä jag är inte så förtjust i garderobsblommor, men jag har faktiskt en sån :p
Är ett under att det börjar komma bär på physalisplantan på balkongen *s*

Marie sa...

Jätteskönt med semester :-)
Ska börja första dagen på den med att bygga ihop en soffa och en fåtölj. Önska mig lycka till ;-)

annica sa...

Inte så kul att ensam bära ansvaret, men det brukar ordna sig.

Nej, känner inte till många. Typ bara Sara. Du då?

Ska bli spännande att se vad som händer i höst, men jag känner mer oro än spänning.. BLÄ för att det får vara såhär!

God natt :)

Malla sa...

ta det lugnt och slappa låter bra! :) (efter jobbet :P)
själv kommer jag ha fullt upp från imorrn till söndag - men uttråkad lär jag inte bli!