söndag 11 juli 2010

Igår var en bra dag! Jobbade först till 16.00 och när jag gick därifrån kände jag mig inte alls så trött som jag brukar göra, kanske på grund av att jag visste att jag och J skulle åka till playan och njuta lite. Vi packade det vi behövde ha med oss dit - filt, handdukar, solkräm, böcker och lite andra nödvändigheter. J hade bakat smaskiga baguetter som vi också packade ner tillsammans med massor av vatten, det var ju så varmt! Cyklade till badplatsen och hittade ett bra ställe att lägga oss på. Det var jättehärligt och mysigt och lagom varmt.

Blev kvar där ett par timmar innan det återigen var dags att bege sig hemåt. När jag kom fram till min cykel såg jag att det inte fanns någon luft i bakdäcket! Punka, konstaterade jag och fick istället traska hem. Men det gjorde egentligen inte så mycket, för det var en superskön kväll.
J håller i skrivande stund på att laga punkteringen så att jag ska kunna cykla till jobbet sen. :)


Här brukar jag springa. Mysigt va?

0 kommentarer: