torsdag 15 juli 2010

Hemkommen från middagen. Jag och syrran tog med mamma ut på en mysig restaurang (Alfies) för att fira hennes födelsedag som infaller imorgon. Det var en mycket trevlig kväll med god mat och mamma var supernöjd. Förutom middagen fick hon även två böcker av oss i present eftersom hon, liksom jag, är en riktig läslus.

Jag har haft ont i halsen hela dagen och det verkar inte vilja ge med sig. Nu väntar jobb resten av veckan för min del sen är jag ledig på måndag.



Såhär blev hårfärgen!

Vitlöksbröd till förrätt såklart.

Och "Köttets Lustar" till varmrätt. Egentligen består den av kycklingfilé, fläskfilé och oxfilé, men jag bytte ut oxfilén mot en kyckling till.

Födelsedagsbarnet är glad och öppnar present.

1 kommentarer:

Therese sa...

Finfin hårfärg och du har så härlig färg på ögonen!