tisdag 20 juli 2010

Jag har hållit på och fejat sen jag gick upp. Men jag fick också gjort det jag hade tänkt mig. Jag har målat krukorna, dammtorkat överallt och rensat blommorna. Jag har även hunnit med att ta mig en dusch och trycka i mig en persika. Yey!

Ikväll är det SYTYCD så det är hem fort som fan efter jobbet som gäller för att inte missa.


Detta fick jag med posten förra veckan.
Body butter-lotionen är redan en stor favorit. Riktigt fet och go och dessutom luktar den jättegott! Vi får väl se om jag kommer att börja träna med Paulo Roberto eller inte. Det lutar åt inte. Men man ska aldrig säga aldrig! Testa måste jag naturligtvis göra inna jag bestämmer mig. I vilket fall som helst så MÅSTE jag börja träna snart. Jag saknert som fan. Ska försöka mig ut på en kort löprunda någon gång denna vecka har jag bestämt.

1 kommentarer:

Marie sa...

Ska jag träna får det gärna vara inom Grums. Men å andra sidan finns det väl dvd:er att köpa så man kan stå i vardagsrummet *s*