söndag 18 juli 2010

Home at last.
Jag skulle ha slutat klockan 16.00 idag, men en av mina arbetskamrater kände sig inte bra så hon orkade inte komma och göra sitt kvällspass, därför stannade jag och gjorde det åt henne. Det har gått bra, kom in i andra andningen snabbt. Nu när jag varit hemma en liten stund känner jag dock att jag är väldigt trött i kroppen och har ont i ryggen. Men med tanke på att jag jobbat 24 h på två dagar (10 h igår och 14 idag) så får man väl stå ut med det. :)


Sen jag kom hem har jag betalat två räkningar, fyllt i ett papper som ska lämnas in till Kommunal imorgon samt pratat med J som för tillfället befinner sig i Uppsala.
Imorgon är jag LEDIG. Då ska jag slappaslappaslappa. Och kanske plocka lite hemma. Och tvätta. Och så ska jag försöka lokalisera min chef för tillfället, för att ragga upp en underskrift från henne som jag behöver. Men förutom det ska jag bara ta det lugnt och samla nya krafter.

Nu ska jag dock stoppa något i magen, läsa lite bloggar och sen krascha i sängen.

1 kommentarer:

K sa...

NJUT idag gums! Det är du sannerligen värd...önskar jag kunda fixa fem veckors ledighet till dig i ett nafs. :-o