tisdag 13 juli 2010

Äntligen färdig! Ja, jag har faktiskt hållit på ända till nu, tro´t eller ej! Och nu har jag ont i fötterna efter att ha stått upp och grejat hela jävla dagen. Som sagt, det var förbannat dumt att börja med det IDAG. Finns roligare saker att göra när man är ledig.

Men jag tror att en av anledningarna till att jag vill ha ordning runt mig är att det är så stökigt och trassligt inuti mig. J kan nästan bli galen på mig ibland, för jag gnäller på honom när han ställer kryddburkarna snett eller med etiketten inåt, eller när han lägger besticken slarvigt i lådan. De ska ligga staplade på/i varandra, det vet väl varenda människa! Såna saker. Då tycker han att det går för långt.

Jag vill gärna ha garderoben iordning också förstås. Har haft den sorterad efter färg förut, men nu var det så jävla mycket som hängde där så jag hittade ingenting iallafall. Höll på att bli stollig på det. Men nu är det lite ordning igen. Får se hur länge det varar.




En del av mina mörka kläder. Och massa jeans. Den svarta hänggarderoben är dock J:s. Och även sakerna på hyllplanet ovanför.


J:s kläder.


Det är trångt mellan galgarna.


Mina underkläder hamnade i en varsin låda som jag sedan satte i hänggarderoben.



Hänggarderoben innehåller t-shirtar, leggings, underkläder och strumpor.


Här hänger mina kläder som ni kanske kan se på färgerna. På hyllan över har J lite stuff.


Det ser inte ut att vara så mycket kläder men tittar man till antalet galgar kan man konstatera att det faktiskt är en hel del.


Ja, det var garderoben i sovrummet det. Verkligen skönt att få iordning därinne alltså!
Men inte trodde ni väl att det var slut där va? I så fall kan jag upplysa er om att ni är totalt ute och cyklar! Det finns mer. Ganska mycket mer faktiskt. Det är verkligen på tiden att vi införskaffar en byrå nu! Så vi kan stuva undan skiten.



Jag har fått köpa en slags extragarderob att ha på golvet eftersom mina kläder inte får plats i garderoben. Jag vill helst inte berätta det, men under sängen står även två trådbackar fulla med kläder som jag försökt gömma undan.


Nämen oops! En klädkammare har vi ju också! Med kläder i.

Översta raden är J:s och den nedre är min.


Och sen har jag ju förstås lite skor också. Har jag nämnt det?

Och en sjutusans massa väskor...

Här har jag gjort iordning en hylla till mina träningskläder. Det blev väl fint?

Den lilla klädkammaren i sin helhet. Vi utnyttjar den till fullo kan man säga.

6 kommentarer:

Marie sa...

Resultatet blev ju strålande :-)

Och jag tycker inte alls det låter flummigt, det låter logiskt i mina öron :-)
Eller också är jag lika flummig jag ;-)

annica sa...

o shit vad kläder :) vad roligt!
snyggt blev det också, ordning och reda! :)

Pearldrop sa...

shiiiiit vad kläder!!
en ramonesväska såg jag, gilla!!

Jenny sa...

va avensjuk jag är på er klädkammare, vill också ha. Finns inte många garderober här hemma :/.
Snyggt det blev föresten!

Alice i underlandet var jättebra, är också svag för Depp. Han är het i precis allt, eller nästan allt iaf =P.

Marie sa...

Vet inte alls hur det funkar med revaxören :p jag får väl köra på ett par dar och se vad som händer. Fick ut lite efter att jag hade duschat förut i alla fall :-)

Tezz sa...

Va snyggt det blev och shiiisse va mycket skor :D