måndag 12 juli 2010

Status:

Dyngtrött.
Somnade förut när jag satt och läste. Helgen har varit ganska intense om man säger så. Nu är jag dock ledig i två dagar! Yey!
Har slingat mig idag, det blev fint. Mer enhetligt än innan då jag hade en ful utväxt! Fick två olika bruna nyanser och en lite ljusare askblondaktig för att balansera upp det jätteblonda som solen orsakat redan. Nu blev det precis som jag ville ha det - somrigt och naturligt. Jag vet att solen kommer bleka det ytterligare lite också. Jag är nöjd! :)

Sitter just nu och väntar på en skåning som ska komma hit och köpa vår gamla tv. Bära ner den från vinden får han dock göra utan min hjälp. Jag är ledbruten och orkar fan inte. 400 spänn köper han den för. Vi hade satt ut den för 500. Han var snål, den gamle skåningen och vägrade betla fullpris. Men vi vill bara bli av med den så vi tackar och tar emot de kronor vi blir erbjudna.

0 kommentarer: