torsdag 26 augusti 2010

Jag har plockat, (förstår inte varför jag sprider ut alla mina grejer över precis hela lägenheten jämt) planterat om en miljon blommor, vattnat alla mina blomster, dammtorkat, dammsugit, diskat litegrann, städat badrummet, hängt upp ett nytt duschdraperi, bytt sängkläder, satt på en maskin med tvätt samt varit ute och kastat diverse skräp.

Nu har jag städat klart för idag. Är helt slut. Och huvudvärken har tilltagit så jag har precis svalt ett par panodil som jag hoppas kan råda bot på detta. Känner mig liksom lite yr på något vis också. :(

Nu ska jag iallafall inte göra ett enda jävla handtag till på resten av kvällen. Ja, hänga tvätten då förstås, men inget annat. Bara slappa i soffan.

1 kommentarer:

Marie sa...

Du är värd att slappa i soffan som hållit på så som du gjort idag :-)

Jag dammsugade när jag kom hem från jobbet förut och nu har jag bakat muffins :-)