måndag 30 augusti 2010

... käkar jag choklad och tittar på Det Okända. Sweet times.

8 kommentarer:

Marie sa...

Jag gör det samma :-)

Marie sa...

Ja han måste bli frisk och sen fortsätta vara så. Inte kul när de blir sjuka :-(

Rebecca sa...

Då skall du aboslut ringa tycker jag.. Vart e det du bor? Vart e det du måste ringa?
*nyfik* :D
Precis bättre och få de på svart på vitt, förhoppningsvis behöver du ingen hjälp, och om du skulle behöva så är det med en liten sak :) Ring :) Om du får blödning de vill säga, men de hoppas jag inte :)

Rebecca sa...

Oh Karlstad har jag bott i =) När jag försökte bli gravid med exet, hade jag en skit bra läkare på Gripen :) Jag ringde dit på en gång, men hade med mig mina journaler :)

Neej de e inte du som skall känna mensvärk, det e ju jag :P Första gången jag längtar så grymt mkt efter den =)

Sara sa...

Jag trivs med butiksarbete men provar gärna något annat där jag får ge service åt människor. Jag har hittat några jobb jag vill söka så jag hoppas jag får napp :)

Daniel sa...

åååh bjud på choklad!!

Rebecca sa...

Ja bodde i karlstad i 2 år, men jag e från Skara trakten här, fast född i gbg haha =)

Kommit nåt? Inget här :(

Daniel sa...

Paxar för halva asken!