fredag 6 augusti 2010

Nu är jag sådär sjukt uttråkad igen. Detta trots att J är hemma och allt.
Vi har varit ute på en kvällspromenad och så har vi käkat mat och suttit framför tv:n och glott, och det var förvisso trevligt.

Nu gick J in till datorn en sväng och jag har suttit här och läst varenda jävla blogg jag kan komma på. Det är överlag sjukt dålig uppdatering under sommaren! Skärpning!
Sitter och smuttar på ett glas vin och äter en bit mörk choklad till, men inte ens det känns särskilt upplyftande i nuläget. Vet jag inte vad jag ska hitta på för något. Kanske går och lägger mig...

Tjarå.



2 kommentarer:

Marie sa...

Ska försöka skärpa mig på bloggfronten då :p

Jag är också uttråkad och undrar varför jag spenderar flera timmar framför datorn när det inte händer nåt där. Ren vana antar jag.

Buzaan sa...

Ska oxå försöka skärpa mej på bloggfronten =)Påminn mej hehe =)