fredag 27 augusti 2010

Jag har varit ute på en löprunda. Det kändes ganska tungt idag. Säkert delvis på grund av att jag var lite stel och öm från igår. Men jag sprang 4 km även idag, även om tiden blev lite sämre. Under 30 minuter var jag iallafall! (igår 29,15 minuter, idag 29,55 minuter) Dock känner jag att det kanske var lite overkill att springa 4 km två dagar i sträck. Jag är ju liksom inte van än riktigt. Nu har jag skitont i benhinnorna och i ena knäet. Imorgon blir det definitivt inget springande för min del.

Well. Vaknade utan huvudvärk idag och det kändes skönt. Ska strax slänga mig i duschen.
Ikväll väntar jobb. Det känns som att jag inte varit där på hur länge som helst och som om jag glömt precis allt! Och hon jag jobbar med ikväll gör första dagen efter semestern, så jag hoppas hon inte räknar med att jag har totalkoll på läget. För det har jag inte.

2 kommentarer:

Malla sa...

duktigt..undrar när jag får tillbaka min motivation att motionera? :S

Jenny sa...

Vilken hurtbulle du är, jag tycker du är jätteduktig! Skulle aldrig fixa 4 kilometer på under en halvtimme.

Tänkte jag skulle försöka mig på en loppisrunda nån vecka och du har jue koll på loppisarna.. Så vilka ska man besöka? Har du några tips?

Trevlig Helg!


Kram