fredag 20 augusti 2010


Flammig.
Det är min yogamatta i bakgrunden, jag stretchar på den.


Svettigt bröst.

Ja, som ni förstår av det rödflammiga fejset och svetten på bröstet så har jag varit ute och sprungit.
Sprang ett varv i spåret idag. Big mistake. Det var lerigt. Dessutom har jag glömt hur förjävla jobbigt det är att springa när det är så kuperat. Så det var faktiskt lika jobbigt idag som igår trots att jag bara sprang 2,5 km. Fattar inte, ska det inte bli lättare att springa för varje gång?

Jag sprang ganska snabbt (med mina mått mätt) så det kan ju också ha påverkat och gjort att jag blev trött fortare. Nu har jag iallafall sprungit mina 2-3 gånger/vecka. Sweet. Jag har sprungit 3 gånger, så nu får vi se om det blir något under resten av helgen. Och blir det inte det tänker jag inte ha dåligt samvete för det.
Återkommer senare.

Nu: DUSCH!

2 kommentarer:

J sa...

Tack :) Jag bor i Lidköping!

Idag har vi hämtat hem vår lilla valp el ja hon e 4 månader, så nu blir de ju ialla fall massa promenader. Men springa e sååå skönt :D

Malla sa...

Aja, om det nu inte blir fler ggr denna vecka så HAR du ju redan varit på 3 pass! Nya tag till veckan :)