söndag 8 augusti 2010

Jodå, denna vecka kommer nog att gå väldigt snabbt då jag jobbar sex dagar och sedan har lite andra aktiviteter inplanerade i början av veckan också.

Måndag:

Ringa Apoteket och fråga om de har min medicin inne. Har de det måste mamma köra mig dit så jag kan hämta ut den, har bara två eller tre tabletter kvar. Kris!

Träffa chefen för att skriva på anställningsavtal samt prata lite om andra saker.

Jobba eftermiddag.

Tisdag:

Jobba förmiddag.

Hem och duscha för att sedan ta bussen till stan och möta upp Katrin för att sedan åka vidare till Gaby och hennes nya bebbe!

Onsdag:

Jobba förmiddag.

Åka till stan för att umgås med lilla Lina. Vet inte vad vi ska hitta på, men något roligt blir det nog. Ska sova över också. :)

Torsdag:

Ledig!

Umgås med Lina lite, sen kanske jag tar en kort sväng på stan innan jag åker hemöver igen.

Tvätta? Har typ två maskiner kvar att tvätta.

Fredag:

Jobba eftermiddag.

Ta emot J som kommer hem från Örebro!

Lördag:

Jobba delad tur.

Söndag:

Jobba förmiddag.


Och sen får vi väl se vad som händer mer. Det är planerna för kommande vecka so far iallafall! :)

1 kommentarer:

Marie sa...

Du har fullt upp som vanligt du :-)