lördag 28 augusti 2010

Äntligen hemkommen från en sjukt lång dag på jobbet. Jag är så jävla trött.
Hatar fan delade turer. Jag hatar dom så förbannat mycket. De borde avskaffas pronto! Och stackars J har fått köra mig fram och tillbaka hela jäkla dagen också. Min gölliga sambo. Han är snäll han.

Sov i nästan två timmar på mina lediga timmar förut. Vaknade sedan upp till en god pannkakslunch som J fixat.

Det har regnat idag. Som fan. Det har verkligen regnat alltså. Så mycket att de stängt av vägar i närheten. Och åskat har det gjort. Vädret har varit allt annat än skönt sensommarväder. Och jag är jävligt ledsen att den där utlandssemestern som var löst planerad att äga rum nästa vecka, inte blir av. (Delvis på grund av mitt vikariat.) För jag behöver verkligen lite sol och ny energi känner jag.

1 kommentarer:

Kerstin sa...

I vinter kommer du säkert behöva ÄNNU mer energi (eh..det lät ju mindre positivt förstås). Se till att åka då - ljuvligt med SOL när det är kallt och jävligt här hemma. Måste höras på msn lr nåt snart, iii. Arbetar ikväll, kram så länge. <3