torsdag 26 augusti 2010

Konstaterande: Det är redan torsdag idag (himmel, vad dagarna går fort) och jag har sprungit/tränat exakt 0 gånger. Inte okej.
Jag får dåligt samvete. Men med tanke på förra veckans löpning x 4, borde jag väl komma undan med att bara springa 2 gånger denna veckan va?

Jag vet liksom inte hur jag ska hinna med annars. Helgen kommer att bestå av en riktig mastodonthelg av arbete. Jag jobbar fredag kväll 14.00 - 21.30, delad tur 07.00 - 10.00/14.00-21-30 på lördag och avslutningsvis 07.00-16.00 på söndag.
Jag kommer känna mig som en död makrill innan helgen är slut!

Jag hade kunnat träna i tisdags och även igår, men jag sysselsatte mig med mer roande saker som att faktiskt åka till stan och umgås med mina vänner. Det ska jag inte behöva ha dåligt samvete för. Men okej då, den där kladdkakan kunde jag gott ha skippat!

Sitter här iklädd löparoutfiten men känner mig inte särskilt motiverad att bege mig ut. Men det är väl inget att vänta på. Lika bra att ta tjuren vid hornen och få det överstökat så kan jag ägna resten av dagen till att städa. Nåja, inte resten av dagen, men en del av den.
Later.

1 kommentarer:

Malla sa...

man ska ju faktiskt ta sig tid till att umgås också, sen är det inte kul att träna om det är stressigt, så ta igen nästa vecka istället!