onsdag 25 augusti 2010

Idag fick Kerstin sin bröllopspresent. Hon blev precis så glad som jag hade hoppats! Och hennes man också, enligt utsago från bruden herself. :)

Själv tycker jag att den kombinerade skylten/ljusstaken är alldeles bedårande vacker och jag skulle mer än gärna vilja ha en sådan själv den dagen jag gifter mig. Om den dagen inträffar någon gång. Porträttet föreställer alltså bruden Kerstin och hennes man som ni nog förstår.

Det är superduktiga Linda som står bakom detta mästerverk. Kolla in hennes blogg vettja! Det finns massor av fina produkter.


Jag hade gjort mig till riktigt och köpt ett extra fint inslagningspapper dagen till ära och ett bröllopsinspirerat presentsnöre.

Den fina bruden in real life.

3 kommentarer:

Marie sa...

Ja den gåvan var ju hur fin som helst den :-)

K sa...

Jag ser helt galen ut. Ha ha!! Tusen och åter tusen TACK!!! <3 Den är supervacker! <3 Och tack för idag förresten!!!

Malla sa...

vilken fin och personlig present! den hade nog alla blivit glad över :)