måndag 2 augusti 2010

Ja, idag försov jag mig. Det händer typ ALDRIG. Jo, det gör det naturligtvis, men väldigt sällan. Jag sov som en liten gris. Hur gott som helst. Antagligen drömde jag något som innehöll någon form av melodi för jag har inget som helst minne av att jag ens hörde eller stängde av alarmet imorse, så det måste jag ha gjort i sömnen. Vaknade dock av att mobilen ringde. Kisade på klockan. Strax efter 07.00. Såg att det var från jobbet. Svarade. "Godmorgon!" sa A hurtigt. "Sover jag? Har jag försovit mig?" "Ja, det har du nog. Haha." "Kommer så fort jag kan." Har aldrig gjort mig klar så snabbt tror jag.

Hela dagen har känts konstig bara för att jag försov mig. Har haft den där inre stressen som man kan få ibland när man blir väckt sådär hastigt och måste skynda sig iväg och allt har känts uppochned och jag har varit skittrött. Dessutom var det jäkligt intensivt på jobbet idag. Men nu är jag hemma och är ledig iallafall, efter sju dagar fyllda med jobb. Sweet.
Ikväll ska det inte bli någon uppesittarkväll direkt.



0 kommentarer: