måndag 9 augusti 2010

Det har varit en såndär dag då saker går emot en. Jävla skit.
Det började ju med de där förbannade tabletterna som jag var tvungen att ringa motsvarande ApoteketDirekt för att försöka lokalisera närmast möjligaste ställe. I Kil visade det sig. Bokade dem. Allt frid och fröjd en stund.

Sen ringer mamma och säger att det har kört ihop sig. Lugnt, säger jag, kan nog gå till bossen på arbetstid. Lite senare ringer mamma igen och säger att hon inte kommer hinna skjutsa mig innan jag börjar jobba. Ingen fara på taket. Jag har tabletter så jag klarar mig idag och imorgon.

Åker i ilfart på cykeln till jobbet runt 13.00 för att försöka hinna träffa chefen innan jag börjar jobba 14.00. Knackar på. Ingen där. Går upp på avdelningen där jag får veta att hon skulle bort klockan 13.00, vilket innebär att jag precis missade henne! Fan. Ringer hennes telefon och får höra på telefonsvararen att hon inte kommer förrän imorgon klockan 15.00. Då slutar jag för dagen och ska hem fort som ögat för att åka till stan.

Chefen ringer till avdelningen i ett annat ärende senare under eftermiddagen och då passar jag på att fråga när vi kan ses. Hon säger att hon ska vara där hela dagen imorgon så vi bestämmer att jag ska komma efter frukost någon gång. Äntligen något positivt!

Sen har det varit full rulle på jobbet hela kvällen idag! Har hållit på hela arbetspasset och härjat med diverse saker. Fick duscha en kund nu det sista jag gjorde innan jag gick hem. Fullt ös. Känner mig helt kringkring i skallen.
Nu är jag trött. Väldigt trött. :(

Duscha, äta, varva ner framför datorn, sen sova.

1 kommentarer:

Malla sa...

vilken dag! hoppas du sover gott efter allt spring!