måndag 30 augusti 2010

Om det visar sig att jag inte är gravid denna månad heller så ska jag ringa det magiska numret. Då kanske de kan hjälpa oss på traven.

BIM nu i dagarna (typ idag eller imorgon, men efter den senaste gången, då jag "gick över" sex dagar utan att vara gravid för det, så vet man ju fan aldrig. Mensen har varit jätteregelbunden och duktig hela året, förutom den där gången nu i juli då den alltså var sex dagar försenad.)
Så håll tummarna för att blödning uteblir och att det finns en liten bebis i magen.

7 kommentarer:

Malla sa...

jaa, jag hoppas verkligen att det befinner sig en liten inneboende :)

Rebecca sa...

Hoppas hoppas verkligen inte din mens kommer.. Skall hålla mina tummar. Tycker absolut att du skall ringa annars, för hur länge e de ni försökt nu?

Jag äter ju tabletter för och få mens så den e ju regelbunden och den skulle kommit för 1-2 dagar sedan, men nu vill den inte komma för jag går och tänker och väntar på den...

Marie sa...

Håller tummarna :-)

Jenny sa...

Håller tummar och tår, hoppas som bara den att det är din tur nu :)

Sophia sa...

Håller alla tummar och tår för att detfinns en liten bebis på g :)

Anledningen till att jag är så intresserad av din sjukdom är att det du berättar om har hänt mig. Dock har jag inte kommit så långt. Märkte precis som dig bröstmjölk och blev såklart först orolig att jag var gravid. När jag konstaterat att jag inte var det blev jag ju betydligt mycket mer orolig. Så kontaktade min gyn läkare och var och lämnade prover förra veckan. Väntar fortfarande på svar...

Har aldrig hört talas om detta innan och hittade av en slump din blogg.

Ha det bra! Kram

Anonym sa...

Jag håller tummarna!!! :) jag hoppas verkligen för er skull att det blir något nu :) men kom ihåg, ge aldrig upp!

Kram Lisa (lising)

Buzaan sa...

Håller tummarna för er =)