torsdag 26 augusti 2010

Men hallå!
Vad är det för fel på mig? Nu sitter jag här och grinar till Biggest Loser när jag ser att alla lag har lyckats så bra och gått ned i vikt. Hur känslig kan man vara egentligen!
Jag har inte ens sett programmet förut, slog bara på tv:n nu tio minuter innan det är slut.

Herregud, vad löjlig jag är. Hormonerna som spökar I guess.


Uppdatering: Jag kan säga att det inte direkt blev bättre nu när jag sitter och tittar på det nya programmet på trean, Välkommen hem, där vänner och familj hjälper någon som haft det svårt. I det här fallet hjälper de Stina som förlorat sin man i cancer och kort därefter sin mamma i en bilolycka. Kvar blev hon med två små barn och en obeskrivlig sorg.

Nu hjälper familj och vänner henne och gör om hennes kök, för att göra något fint för henne (som om det skulle hjälpa, när man förlorat sin livskamrat och sin mamma, men ändå). Lite som det där amerikanska programmet med han störiga, skrikiga typen. Vad det nu heter. Minns fan inte. Jo, Extreme Homemakeover!

Jag ljuger inte om jag säger att jag suttit och bölat ända sedan programmet började för 48 minuter sen. VAD FAN ÄR DET MED MIG? Nu får det fan räcka med blödighet för en dag.


3 kommentarer:

Marie sa...

Jag hoppas du har rätt, annars innebär det ju att jag inte tog i allt vad jag hade igår *s*

Jenny sa...

hihi, jag böla varje avsnitt hela förra säsongen. Man blir jue så glad när de lyckas =)!

Marie sa...

Man har såna "blödighetsdagar" ibland, bara nyttigt tror jag :-)

Så länge du inte har alla grejer framme samtidigt så kan du väl ha nästan så många grejer du vill :p

Ibland har jag bra med energi när jag kommer hem från jobbet, men ofast blir det duschen och sen sängen i typ 1-1½ timme *s*