torsdag 19 augusti 2010

Sitter och väntar på att jag ska börja jobba. Ska dock inte bege mig iväg förrän om två timmar, så det är ett tag kvar.

Jag har varit ute och sprungit. Det var skitjobbigt idag. Fan, vad tungt det var. Säkert mycket på grund av att jag inte alls hade någon lust att gå ut och springa när jag vaknade. Jag sprang längre än 2,5 km men lite kortare än 3,0, så kanske.... 2,8 eller så. Hade ingen klocka på mig som kunde mäta distansen. Men det är bättre inget intalar jag mig själv. Jag har iallafall varit ute och rört på mig. Gjorde lite magövningar också när jag kom hem. Helt oinspirerat. Usch. Tråkigt när man har såna dagar.

Nåja, det kommer nog att bli bättre sen när jag kan börja träna olika pass när de öppnar gymmet, så man kan få lite variation i träningen. Jag hoppas på att jag ska kunna variera mellan Core, Step Intervall, Aerobic Nyhet (som är något nytt påfund som ni förstår av namnet) och Box. Samt springa lite när andan faller på. Kanske lite styrketräning också. Jag veeet att det är viktigt att även träna styrka, men det är så sjukt tråkigt! Särskilt när jag inte har någon att träna tillsammans med.

Nä. Nu ska jag ta ett bloggvarv innan jag ska vika tvätt.
Skriver kanske en rad ikväll när jag kommit hem från jobbet.

4 kommentarer:

Joh@nn@:s sa...

du vet Milla...i okt. så ska jag börja träna...styrketräna,vattengympa och box så du får gärna haka på mig =) kram

Joh@nn@:s sa...

Jo jag kan börja nu =) men jag har praktiken nu i sep. 100% + att jag ska plugga samtidigt så jag tror inte de finns så mycke tid =) men jag kan att klämma in några pass också *L* =)

J sa...

Ooh skulle oxå vilja börja träna. Men känner ingen idenna stad o e lite feg :P men springa e gött. =)

Wool Mongolian sa...

Regelbundenhet i träningen är avgörande, så om du vill nå resultat måste du träna systematiskt. Det fungerade väldigt bra för mig.