onsdag 4 augusti 2010

Det har varit en intensiv kväll på jobbet. Jag är trött och har ont i kroppen.
Det är så tråkigt att vara ensam hemma så jag tror jag snart ska gå och lägga mig av ren leda. Det är ju förvisso bara bra det, eftersom jag ska upp och jobba tidigt i morgon igen.

Efter jobbet ska jag till Kommunal och lämna in Viktigt Papper. Annars tänkte jag mest försöka tvätta lite och ta hand om Ullaredsgrejerna och sedan ska jag bara ta det piano. Ta ett glas vin och kolla på ett dubbelavsnitt av SYTYCD eftersom jag spelade in det på tv:n både igår och idag! Åtminstone tror jag att jag spelade in det. Jag har inte riktigt kläm på det där hur man gör när man spelar in på tv:n ännu, så det ska bli spännande att se om jag lyckades.

Nä, nu ska jag nog gå och förbereda inför morgondagen och sen hoppa i bingen. Är uttråkad.

1 kommentarer:

Malin sa...

Det tar tid att vänja sig vid att vara ensam på veckorna, men det blir desto mysigare varje gång de kommer hem. Kikade i din kundvagn och såg ett vackert romantiskt överkast, tror vi har ganska lika smak du och jag.. jag har ett liknande själv!!! Kramiz m