måndag 3 oktober 2011

Idag har jag fått allt jag skulle göra under dagen gjort. Ja, förutom teoripluggandet. Men det behöver vi inte låtsas om. Skötbordet är färdigmålat. Nu behövs lite schyssta korgar för förvaring och så ska jag sy ett tyg att sätta runtom nederdelen på skötbordet för att dölja allt som kommer att stå där under. Idag har jag även lämnat tillbaka en bok på bibblan och postat ett paket. Well done, Milla.

Jag hade tänkt börja greja lite i bebisrummet också men det står så jäkla mycket SKIT därinne så jag vet inte var jag ska börja! Jag får vänta tills J kommit hem så vi tillsammans kan börja rensa ut. Men jag har iallafall en bild i huvudet ungefär hur jag har tänkt mig möbleringen. Det enda som fattas är en byrå, när det gäller möbler.

Imorgon är det dags för jobb igen. Har en vecka full av jobb framför mig, med början av ett kvällspass imorgon. Nu ska jag ta mig ett par mackor och lite te till kvällsmat.



Jag och magen idag.

0 kommentarer: