torsdag 13 oktober 2011

Nyss hemkommen från jobbet. Det har faktiskt gått bra att inte stressa idag. För en gångs skull. Saker och ting har fått ta den tid de tar helt enkelt. Tog ett nytt blodtryck på jobbet förut och det var nu 120/65 efter att jag suttit ner och haft förmiddagsfika. Perfekt med andra ord. När jag var hos bm var det 140/75. Kanske kollar imorgon igen bara för att vara lite extra uppmärksam. Men nu känns det inte som att det skulle vara någon havandeskapsförgiftning på gång iallafall.

Igår kväll när jag lagt mig försvann den konstiga smärtan i mellangärdet också. Har känt av det litegrann till och från under dagen, men det har varit en väldigt lätt molvärk bara och nästan ingenting om man jämför med igår.

Jag har läkarbesök hos min hormondoktor om ett par veckor så jag har även hunnit med att ta prover inför det besöket. Skönt att ha det gjort.
Imorgon väntar en kvällstur på jobbet. Nu ska jag lägga mig raklång i soffan en stund för jag är som vanligt jävligt trött.

0 kommentarer: