torsdag 6 oktober 2011

Tidigare idag på jobbet hade jag en tant på toaletten. Under tiden stod jag ute i korridoren och pratade med en arbetskamrat när hon plötsligt säger de två små orden som alltid får blodet i mina ådror att frysa till is: Stå still! Jag bara VET att jag har någon typ av djur i huvudet och känner på mig att det är en spindel.

Min arbetskamrat närmar sig mig och ryggar sedan tillbaka. MEN TA BOOORT DEN DÅ! Ylar jag och studsar på stället. Då tar hon mod till sig och tar bort den från håret på mig och jag får se en, i mina ögon, SKITSTOR spindel! Äckelkänslan satt kvar länge och jag tyckte det kröp i huvudet på mig hela eftermiddagen sen. Tanken på hur länge den krupit omkring på mig innan min arbetskamrat såg den... Huuu. Jag mår lite illa när jag tänker på det. Jag HATAR spindlar. Särskilt när de blir närgångna och kryper på en. Äckliga jävlar.

0 kommentarer: