lördag 8 oktober 2011

Nyss hemkommen från jobbet. Har hunnit ta mig en dusch och hoppa i myskläderna. Jag är sjukt trött idag. Dels för att jag vaknade ungefär varannan timme inatt och kollade på klockan, och dels för att jag nästan sprungit benen av mig på jobbet. Det är SÅ mycket att göra för tillfället. Stressigt. Det är fullbelagt förstås. Och så är vi ju en personal mindre på helgen. Det känns.

Jag tänkte sträcka ut mig i soffan en stund. Har inte planerat att göra så mycket mer idag faktiskt.
Förresten. Jag undrar om det är fler än jag som har problem med att kommentera bloggar? Det är flertalet bloggar som jag gång på gång försöker kommentera, men det funkar inte. Tycker dessutom att det är glest mellan kommentarerna på min egen blogg och undrar om det är så att folk inte kan kommentera eller om ni bara inte har något att skriva?

Nu: Soffläge.

1 kommentarer:

Marie sa...

Än så länge har jag inte haft några problem men jag får erkänna att jag varit dålig på att kommentera ett tag.