onsdag 12 oktober 2011

Tänka sig! Inatt sov jag i elva timmar. (Om man räknar bort 3 kisspauser) Jag är tydligen väldigt, väldigt trött. Känner mig inte riktigt hundra, för det känns fortfarande som om en förkylning ska bryta ut närsom, bara att den aldrig gör det? Förresten känner jag mig fortfarande trött. Då är det illa.

Well. Idag ska jag på APT på jobbet, sen ska jag plocka lite här hemma. Inte städa, men plocka undan. Det känns som om det ligger grejer överallt. Resten av dagen ska jag nog ägna åt vilande. Det är säkert vad mitt trötta jag och mitt höga blodtryck behöver. Vila.
Imorgon är det dags för jobb igen - en dagtur.

1 kommentarer:

Jane sa...

Hoppas att du piggar på dig snart :) Är oxå förbenat trött. Sov 5 timmar i går em/kväll och 5 timmar i natt. Nu är det inte många dagar kvar på bebisräknaren! ;)