måndag 10 oktober 2011

Nu är det färdigjobbat för den här helgen. Jag jobbade till 14.00 idag och efter jobbet åkte jag, syrran, systerson, mamma och mormor till Ö&B för att handla lite duschcreme och annat smått och gott. Sen åkte vi hem till mormor och fikade. Jag fick även ett brev lagt på lådan och så hämtade jag ut ett paket. Ska visa senare vad det var i paketet.

Nu har jag precis pratat med Robert i telefonen i en timme. Soffläge är det som gäller resten av kvällen för min del.
Imorgon ska jag möta upp Gaby och Lina för en lunch på stan och sen har jag besök hos barnmorskan. Tror vi bland annat ska mäta magen för första gången. Spännande! Efter barnmorskebesöket blir det förmodligen ett varv på stan innan jag återvänder hemåt igen.

Note to self: Glöm INTE att ta med journalen denna gång!

Nu ska jag gå och värma mig lite mat innan jag svälter ihjäl. Jag har inte ätit någon riktig mat sen lunch vid 12.00 så magen skriker efter något.

1 kommentarer:

Mrssydow sa...

vad fick du i paketet ? =)