fredag 21 oktober 2011

Imorse när jag gick upp var det -3 grader ute! Fy fan. Och det värsta är att det är ju INGENTING mot vad som komma skall. Testade min kappa som jag tänkt ha i vinter, men jag är rädd att den inte kommer passa så hemskt länge till. Magen, ni vet. Har ingen lust att köpa en ny vinterjacka för bara några månader heller. I-landsproblem. Hur har ni andra gjort som varit preggo under vintern?

Nu ska jag bege mig ut i kylan. Jag ska till min frisör. Har en hemsk utväxt som nu ska bort. Dessutom ska stora beslut tas om luggens vara eller icke-vara.

2 kommentarer:

Popcorn79 sa...

Hej! Har följt din blogg i ca en vecka och nu kommer första kommentaren! =)

Förra hösten/vintern när jag var gravid så körde jag först med munktröja och sedan min regnjacka över den, sedan allteftersom jag blev större tog jag makens regnjacka över istället! ;-) Och sen när det blev riktigt kallt tog jag makens dunjacka, som jag visserligen drunknade i men bättre att se ut som en michelingubbe än att frysa! ;-)

Zara sa...

Herrjacka:) Alternativt en gravid-windstopper från Polarn och pyret med dragkedjor i sidorna och sen en uppknäppt jacka över. Den är vindtät och funkar även att ha som ogravid, skitbra (kanske inte snyggast i världen, men hellre vara varm sen när man barnvagnspromenerar).