måndag 3 oktober 2011

Idag fick jag brev från Försäkringskassan. Jag fick beviljat hel graviditetspenning! Så jävla gött.

Fast en sak som jag blev lite fundersam över var att de skickat med en lapp som jag skulle fylla i där jag ska skriva från och med när jag vill gå hem samt mina inkomstuppgifter. Och det skrev jag ju med i de första papperen jag skickade? Nåja, jag antar att de bara vill göra det lite extra krångligt för en. Jag är iallafall superglad över att ha fått beviljat.

Och jag är imponerad över att det gick så otroligt snabbt att få svar! Jag skickade ju in min ansökan förra måndagen och idag, måndag, fick jag svar. Bra jobbat FK!

3 kommentarer:

Marie sa...

Trevligt när det flyter på med våra myndigheter :-)

Hoppas också jag mår bättre snart.

Malla sa...

ibland funkar det faktiskt bra med fk :)

K sa...

Ouuuaaaaaaaaaaaa! Den 11:e kan jag ej. Tyyypiskt. *morr* Grattis till graviditetspengen, hurra!!! Jag fick skicka in mina papper säkert 100 gånger, FK är en intressant instans...voj voj. Stor kram, kan du nåt annat datum..???