söndag 16 oktober 2011

Vilken UNDERBAR dag det varit idag. Hösten har visat sig från sin allra bästa sida med strålande solsken. Vi började dagen med att ta en lång sovmorgon. (Jag gick förövrigt och la mig 22.15 igår.) Sen var det såklart dags för mysfrukost och bebisnamnsdiskussion. Vi är superduktiga och har nu bantat ner listan till 10 namn - 5 på varje sida.

Efter frukosten tog vi en härlig promenad ner till sjön. Där satt vi en ganska lång stund och njöt av vågornas kluckande och solens värmande strålar.
Vi hade även tänkt göra iordning på balkongen inför vintern nu under eftermiddagen, men det blev inte så. Det får bli nästa helg. Under eftermiddagen/kvällen har vi diskuterat lite angående vilka möbler vi ska köpa. (Bland annat en byrå till barnrummet och en ny skänk till vardagsrummet.) Nu har vi lite mer koll på vad vi är ute efter.

Inga måsten har det varit idag. Vi har bara njutit av dagen. Det har varit en finfin söndag. Synd att den gått så fort bara och att den snart är slut. Det betyder att J åker tillbaka till Vänersborg imorgon igen.



2 kommentarer:

Martina sa...

Härliga bilder! :)
Hittade till din blogg via en bildsökning på Google, och ser att du precis som jag "går i väntans tider". Kommer kika in här nån mer gång för att se hur det går för dig och din graviditet! :) Lycka till!

Essi sa...

Tog oxå en härligt promenad ute i solen idag, underbara höst är allt jag kan säga. Efterdet avnjöt jag en lugn stund i bastun...ibland är de skönt att inte ha måsten!!!Kram