söndag 1 januari 2012

"Tänk, bara tänk om det skulle bli en liten nyårsbebis för oss. Det är liksom den tiden i månaden då mirakel kan ske, om man säger så. Svindlande tanke. Ibland känns tanken på att vi faktiskt kanske kommer att lyckas få barn någon gång, så oerhört stor att ta in att jag nästan blir rädd för det. Men det är ju det jag vill helst av allt.

Och det är det jag önskar mig allra mest inför 2011. En bebis. Det är nästan det enda jag önskar mig."


Ett litet inlägg jag gjorde vid den här tiden förra året.

Och se. Nu sitter jag här, efter 2,5 års kämpande för att lyckas med bedriften att bli gravid, med en bebis som sparkar i magen och som beräknas födas om 21 dagar! Mirakel kan ske.

2 kommentarer:

Zarah sa...

Vilken underbar känsla det måste vara, efter att ha kämpat så länge :) och snart är den lilla här!

Linda Griffin sa...

Helt fantastiskt :) Så mycket som kan förändras på ett år. Lycka! Kram och Gott Nytt År!