söndag 15 januari 2012

Här ligger vi och myser. Liten har lärt sig amma och vill göra det mest hela tiden, vilket har lett till ömma bröstvårtor för min del. Men det är så mysigt så det gör inte så mycket,men jag hoppas mjölken ska rinna till snart. Jag kan inte förstå att hon verkligen är min, denna ljuvliga lilla varelse. <3

I övrigt har jag ont i underlivet och är hemskt svullen av alla stygn. Imorgon ska jag få träffa en sjukgymnast. Som det är nu orkar jag inte sitta upp utan bara ligga på sidan eller stå kortare perioder. Men jag är lycklig! Bebisen är äntligen hos oss.


11 kommentarer:

Essi sa...

En massa massa styrke kramar till dig Milla. De där ser ljuvligt mysigt ut, blir så sugen själv. Längtar redan till att få se fler bilder av liten. KRAM

Mrssydow sa...

Tänker på dig vännen!
Är så glad för din skull att du äntligen har fått henne <3
Hon e så himla söt <3 Vad skall hon heta?
Längtar så tills de e min tur <3
kramar

Tessan sa...

Underbart!

/Spökmamman sa...

Är också nyfiken på namn! Jag tycker hon skall heta Kerstin (höhö skojade bara, stackars unge). Ni är så fina båda två och jag gläds av hela mitt hjärta för din och Jonas skull!! Hipp hurra! Vad gäller amningen är mitt enda tips att kämpa. Med Arvid hade jag det skitjobbigt i början och faaaeeen vad ont det gjorde. Men rätt som det klarar man steken och smärtan försvinner. Det gör bara ont i början; man lär sig!! Stor kram!

Anonym sa...

Apotekets bröstårtskräm...oslagbar i början!!!

Marie sa...

Ser mysigt ut ja :-)
Hoppas du läker fort.
Kram :)

Trivsamma förändringar sa...

Underbart!

Förstår att det är jobbigt med stygnen, det är tur att det läker fort!

Kram

Malla sa...

mys :) hoppas att du får må bättre snart!
kram

Jenny (Buzaan) sa...

Grattis Vännen, hon är bedårande söt :)
Hoppas du mår bättre snart så ni får komma hem till vardagen..
I början vill man knappt sova då man vill ligga & se på sitt underverk mest hela tiden :)

Grattis än en gång & som många andra skriver e även jag nyfiken på namn ;)

Många Kramar till er <3

Zarah sa...

Åh det ser så mysigt ut. Vill också ligga och mysa med vår bebis.. men snart så! :)
Hoppas du läker fort, så du slipper det onda snart.
Kramar

Anonym sa...

Stackare - hoppas det blir bättre snart, inte kul att ha ont! :( & angående brösten.. Purelan, världens bästa salva mot såriga bröstvårtor, hade den med Noah :)

För övrigt riktigt mysig bild :) ska bli skoj att se sen vad ni valt för namn :)

KRAM!! /lising