tisdag 10 januari 2012

Tisdag idag och J har återvänt till jobbet i Vänersborg.
Själv ska jag inte göra något alls idag i princip. Handla och försöka plocka ihop lite här hemma. That´s it.
Imorgon har jag bjudit in några av brudarna på lite tjejmiddag. Det ska bli jättetrevligt att bara få vara Milla en gång till innan jag blir mamma i första hand och Milla sen.

Jag blev lite nervös efter igår när jag fick reda på att de inte sätter igång förlossningen förrän i vecka 42+6. Så länge vill jag INTE gå!

2 kommentarer:

Marie sa...

Vi får hoppas att du inte behöver gå så långt över tiden.
Men jag tror nog du slipper gå över så länge, jag bestämmer det ;-)

/Spökmamman sa...

Jag tror inte heller du behöver gå så länge. Jag håller fast vid 14-17:e januari. :) Hehe. A kom ett par dagar innan BF, Nisse sex dagar efter, Linnet kom...typ två dagar efter tror jag. Minns ej. Heja Milla!! Snart är kotten här! <3