måndag 2 januari 2012

Jag är nog en av de sista människorna som inte har en såndär Smartphone. Jag har en gammal skrutt som jag kan ringa och sms:a på. Den har tillgodosett mina enkla behov helt enkelt. Men nu har jag tröttnat på den.

Jag vill ha en telefon med lite bättre kamera än den jag har nu, eftersom jag tänker att jag förmodligen kommer ta en hel del bilder på bebisen och det är ju inte alltid man har med sin vanliga kamera. Dessutom vill jag ha möjligheten att kunna surfa. Så nu har jag slagit på stort och köpt mig en ny telefon med bättre egenskaper än min förra. Jag är inte riktigt så hipp (eller rik) så jag har köpt mig en iPhone, men ändå. Jag har tagit ett steg i rätt riktning iallafall.




Min nya telefon som förhoppningsvis anländer i slutet av veckan.

3 kommentarer:

Marie sa...

Själv vill jag ha en HTC. Men det blir nog nåt annat för så fort jag säger att jag vill ha en sån så säger alla att den inte är nåt bra.

Hoppas du blir nöjd med din xperia i alla fall :-)

Marie sa...

Ja det är väl lite därför jag inte köpt nån ny än heller.
Och för att jag inte vet vad som är bäst. Kontantkort eller abonnemang och ska man ha nån sån där årlig surfpott eller inte osv.

Ibland önskar jag att jag kunde allt om data och telefoner och sånt där. Utan att ha behövt lära in det *s*

Essi sa...

Hahaha...då var du inte ensam om att ha en äldre modell på mobilen. Min är typ 3 år gammal, ligger efter massor men den fungerar och jag har inga någon brådska med att börja leka med en iPhone...de kommer sen ;) Men din telefon var super snygg, nu vart jag ju ändå lite sugen ;)