söndag 8 januari 2012

Som vanligt blir jag helt slut så fort jag gör någonting här hemma. Blir galen på denna orkeslöshet! Men nu orkade jag faktiskt inte se all disk som stod högt och lågt i köket längre. J:s "Jag tar hand om det där sen" (som han sagt ända sen i fredags) kändes liksom lite lamt... Så nu har jag diskat det som inte kan köras i maskinen och satt på en diskmaskin. Och så har jag vikt tvätt och satt på en maskin med tvätt som J hade med sig från Vänersborg. Helt slut blev jag av det. Way to go!

Snart kommer syrran hit och ska hjälpa mig att göra en avgjutning av min mage. Jag har förstått att det är svårt att få ett jämnt och snyggt resultat, men jag hoppas att det kommer bli bra i slutändan!

1 kommentarer:

Frida sa...

Känner igen den där orkeslösheten. Man blir ju galen! Känner förresten igen kommentaren "jag gör det sen" också :P

Tur att det inte är så länge kvar nu i alla fall.