torsdag 12 januari 2012

Mitt vatten har gått. Whoop whoop!

20 kommentarer:

Jane sa...

Wiiho :) Nu är det äntligen dax då :) Lycka till! Tänker på er! <3

Ida sa...

ÅÅå vad spännande! Heja heja lycka till och nu är de snart beeeebis!

Sofia sa...

Lycka till:-)

Linda Griffin sa...

Men vad spännande!!! Lycka till nu, snart får ni träffa er lilla bebis! ♥

Beatrice sa...

Tjoho låter spännande , var rädd om dig nu & samla krafter

//kram

Zarah sa...

Åh jag är så avundsjuk!!! :D Lycka till. Kram!

Frida sa...

Å enormt spännande! Vet känslan, ta det lugnt nu och vila. Snart har du din lill* hos dig!!

Zara sa...

Helt underbart ju, snart är du mamma!

Annica sa...

Åhhhh! :) lycka till!

Wilda Mathilda sa...

Iiiih! Vad kul och spännande!
Lycka till nu!

KRAMAR!

Emma sa...

Åhh va spännande för dig! Lycka till =)

Malla sa...

waaaaaa spännande! :D :D

sofie sa...

ohh så spännade, lite avis är jag dock, längtar så efter min lilla

Sara sa...

Åhh vad spännande att klocka värkar! Jag håller tummarna för att det sätter igång ordentligt och att ni snart får träffa er bebis!

KRAM

K sa...

Lycka till Milla!!! Iii, blir alldeles till mig...jag är GRYM, gissade ju nästan rätt haha. Mitt vatten gick också på morgonen och vid 23-tiden på kvällen kom vår Arvid. Stor kram, sms när det är färdigt tack! Weeeeeeeeeeee!

Tea sa...

Spännande! Lycka till.

Joh@nn@:s sa...

gah =) jag dör vill veta mer så fooooort du orkar och kan =)

Jenny sa...

Åååhh va spännande! Lycka till :)!

Tessan sa...

Åh vad spännande!!! =D

Mrssydow sa...

spännande :)