fredag 6 januari 2012

Jag har sovit som en kratta inatt, men något positivt är att jag inte har någon foglossning idag! Herregud, det känns som det var superlängesen jag inte kände av något i fogarna och i bäckenet. Man blir liksom lite "van" vid att vakna upp och ha ont varje morgon på något vis. Visserligen är jag rätt så stel i kroppen, men det gör iallafall inte ont. Superskönt. Än så länge har jag inte haft ont i ryggen heller.

Idag ska vi hem till J:s familj för lite knytkalas och deras årliga fototävling. Det blir kul! Jag är dock vääääldigt trött och brukar bli ännu tröttare när det är massor av folk runtomkring mig, så vi får väl se om jag kanske måste sträcka ut mig på en säng en stund för att orka med hela dagen.

Hoppas ni får en fin fredag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dom kom v 35+6..
Alltså de e så dumt, för enligt hur jag tog mina sprutor o Ägglossningsprutan så så va jag längre gången men enligt Ul i v 18 va ja kortare gånget, oj va kladdigt hoppas du förstår :)