söndag 28 juni 2009

Idag då. Vaknade tidigt även idag. Käkade frulle och gick till stranden i någon timme. Jonas drog iväg med bror och hans fru för att spela äventyrsgolf. Sedan var det dags att börja packa ihop oss. Runt lunchtid var vi bortbjudna till Jonas "farmor" och hennes gubbes sommarstuga i närheten, för att äta smörgåstårta. Jag åt pasta, för jag äter ju inte smörgåstårta. Till dessert var det jordgubbar och glass. Supergott! Oj, vad fint det var där i sommarstugan!

Sedan började hemresan i en jävligt varm bil. Jag försökte sova för att slippa känna hur varmt det var. Så förbannat hett. Osis att AC:n skulle gå sönder liksom.

Well. Vi kom hem strax innan 19.30. Skönt att vara tillbaka igen. Nu är jag jäkligt trött känner jag. Hade egentligen inte tänkt skriva de här inläggen idag. Men nu blev det så ändå. Dags att borsta tänderna och lägga sig. Jobb imorgon bitti!

Här satt vi och njöt av frukosten på morgonen.

0 kommentarer: