måndag 22 juni 2009

Jag mår inte bra idag. Det märks på mitt humör. Jag är på uruselt humör verkligen. Men så är det. Håller man saker inom sig och tar på sig masken och tvingas vara glad, klämkäck och hurtig på jobbet, en dag som man känner sig precis tvärtom, ja, då kommer det tillbaka och biter en i arslet sen. Masken faller av. Jag är inte ett dugg klämkäck idag. Jag är ledsen och jävligt grinig. På allt. Inte ens flytten känns rolig längre. Jag kommer ändå inte hinna/orka vara där så mycket som jag skulle vilja. Det känns inte ett dugg kul.

Plus att vi får nyckeln sent som fan den 1:a. Jag är TRELEDIG enda gången på hela sommaren den 30:e, 1:e och 2:e. Skitbra tyckte jag, och tänkte att vi kanske kunde kirra nyckeln redan den 30:e så vi kan påbörja operation omfixning pronto. Idag fick vi brev från mäklaren där det stod att vi skulle komma till stan och hämta nyckeln 16.30 den 1:e. Halvjävlafem! Då har ju hela den dagen gått redan och inte hinner man greja något då inte. Skitsur för det är jag. Känns som om jag lika gärna skulle kunna jobba den sista och första i så fall.
Just nu skulle jag bara önska att vi kunde flytta in direkt och allt skulle vara fixat och trixat redan. För jag orkar fan inte. Jag har tappat sugen.

Jag är så trött på allt. Så jävla trött.

1 kommentarer:

Marie sa...

Såna perioder är inte alls roliga att ha. Hoppas det ljusnar för dig snart så att du mår bättre :-)