måndag 29 juni 2009

Pust, stånk, stön.
Nu är jag nästan klar med mitt pluggande för idag. Har bara en källhänvisning kvar att skriva och det är väl lika bra att göra det så det blir gjort det med. Men först måste jag äta något, är brutalt hungrig. Resten av kvällen ska ägnas åt att slappa. Är lite nervös inför morgondagens snack med läkaren, samtidigt som det ska bli skönt att höra vad han säger om saken. Förhoppningsvis känner jag mig lite lättad efter samtalet. Idag har jag mått utmärkt och inte känt av vare sig någon yrsel eller illamående.

Jag kan nästan inte fatta att vi verkligen får nyckeln till den nya lägenheten imorgon! Känns som om vi har väntat så jäkla länge. Roligt ska det bli! Fast jag är lite nervös över det där med tapetsering. Varken jag eller Jonas har gjort det själva förut och man vill ju att det ska se någorlunda bra ut. Tips från erfarna människor som tapetserat mycket mottages tacksamt!

Nu blir det käk.

0 kommentarer: