måndag 1 juni 2009

Precis hemkommen från en picknick med Lina och Jennie. Vi åkte ned till sjön, och satt där tills solen gick ned och myggorna höll på att äta upp oss. Lina hade gjort grekiska baguetter som vi åt med andakt och vi samtalade om vår eventuella resa som vi hoppas på att göra om Jennie får ledigt från jobbet. Lizen fattades dock. Dessutom drack vi massa rödtjut. Det känns i hela kroppen just nu. Rödtjut har en förmåga att gå rätt upp i skallen på mig. Vi drack upp det som var kvar i Linas box och sedan delade vi på den flaska som jag hade med. Det var precis det jag behövde just nu. Inte rödtjutet utan en picknick i solen med några av mina allra bästa vänner. Vi pratade både ytligheter och djupheter och om livet och döden och allt annat som finns runt omkring oss.
Jag älskar verkligen de där två brudarna. (Och det säger jag inte bara för att jag fått i mig massa vin) Hoppas verkligen att vi kommer iväg på vår resa.
Bilderna nedan kommer inte i ordning men det gör inget.

Sunset vid Lassehall.

The wine.

Coola Lina.

Söta Jennie.

Vänern.

Jag har haft mycket trevligt ikväll och hoppas på fler såna här kvällar i sommar. Hör ni det brudar? Nu ska jag strax gå och lägga mig fast inte riktigt än.





0 kommentarer: