lördag 13 juni 2009

Fy fan vad trist det kändes att landa på Karlstad flygplats igår morse. Kallt var det, 12 jävla grader! Och regnet hängde i luften. Och det kom naturligtvis sedan också. Det känns ju definitivt inte som mitten av juni, utan snarare som höst. :( Skittrist. Nu får värmen komma tycker jag. Lite sommar kan vi väl få här hemma.

På schemat idag står: Uppackning, plugga, gå igenom posten och handla. Sedan ta det lugnt resten av dagen.
Jag ska börja med att plugga. Jag har lovat mig själv att göra en av uppgifterna idag så den är helt klar för inlämning. Det är rätt stora uppgifter i den här kursen nämligen. Jag börjar jobba den 16:de och börjar känna mig lite stressad över det här med plugg och jobb och hur jag ska orka kombinera.

Hoppas ni trogna läsare har haft det bra här hemma trots det tråkiga vädret?

1 kommentarer:

Marie sa...

Jo då veckan har varit helt okej förutom vädret då :-) lycka till med skoluppgiften :-)