fredag 17 september 2010

Det var trevligt att gå i affärer med mina två kusiner. Mindre trevligt var det att jag inte hittade någonting nästan! Dåligt. Så jäkla typiskt när man är sugen på lite skön shopping. Några grejer hittade jag dock; ett par nya leggings, en kofta, bh + trosor, en ögonbrynspenna samt en underlagskräm. That´s it. Man får vara glad för det lilla.

J är hemma! Vi har ätit god mat och druckit lite vin och myst.
Nu blir det snart sängen. Är snuskigt trött!



Ja, jag gillar rosa.

4 kommentarer:

Malla sa...

eh, vart e koftan från? skitsnygg!

Malla sa...

åh skulle det vara. Inte eh :P

Malla sa...

Haha Jaaa Eeeh :P
Men bra, då ska jag kika in på hm imorrn. Synd bara att Divided inte finns på vårt HM, men den kanske inte är fr den avdelningen?

Marie sa...

Jag red när jag var yngre, nu blir det bara en gång om året när vi rider hem hästarna från betet. Men det räcker gott och väl :-)